lauantai 14. toukokuuta 2011

2or+byYAT

Lupasin paljastaa teille tämän ostoskassin sisällön



Kävin siis menneellä viikolla shoppailemassa 2or+byYAT:in lippulaivaliikkeessä Eerikinkadulla. Mukaan lähti tosi ihanat, persoonalliset housut, musta tunika ja musta perustoppi. 


Sekä uusi nahkalaukku <3




Laukun hankinta oli täysin heräteostos: seisoin jo kassalla, kun menin vielä hypistelemään kasseja. Olin edellisenä iltana haaveillut netissä Mulberryn  Alexasta. Yhtäkkiä 2or+:n liikkeessä tajusin, että saan laukun
S E K Ä kassalla jo odottaneet housut, paidan ja tunikan h a l v e m m a l l a  kuin, mitä joutuisin maksamaan yksin Alexasta.




 Ja niin minusta tuli onnellinen 2or+byYAT:n laukun omistaja. "Säästäminen" -mikä ihana tekosyy! Ja lisäksi vielä tuki kotimaiselle designille. Suorastaan järkiostos!





Ihastuin myös laukun harmaaseen väriin, vaikka oikeastaan olin etsimässä ruskeaa laukkua... Jotenkin tuo harmaa oli vaan niin kaunis ja on ruskeaa helpommin yhdistettävissä muihin (kaikkiin) väreihin.



Lopullinen ostopäätös tuli laukun violetista sisuksesta. Eihän sellaista vaan voi vastustaa...



Täytyy sanoa, että olen ollut sekä laukkuun että muihin YAT:n luomuksiin erittäin tyytyväinen. Valokuvaan vaatteet teille blogiin, kunhan saan vähän hankittua asusteita niille kaveriksi.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana laukku, itsellänikin on 2or+:n laukku. Oon tykänny!

Anne kirjoitti...

Tykänny olen minäkin -laukku on keikkunut mukana nyt joka päivä =)