perjantai 29. huhtikuuta 2011

Kate & William

Olettekos katsoneet häitä? Meillä meni sekä koko seremonia että tiivistelmä häistä nauhalle, mutta en ole vielä kumpaakaan katsonut. Ihan hirveästi en jaksa häistä innostua, mutta sen verran täytyy tiirailla, että tietää, mistä puhutaan. Ja pukuloistoa olisi toki ihana seurata, mutta helpommin pääsee kun lukee huomiset lehdet. Luottoluotsini muodin maailmaan on nykyisin ihana Strictly Style- blogin Mrs V, johon aion nytkin luottaa häiden pukuloiston suhteen.


Tässä kuitenkin vilaukselta Katen puku ja melkein yhtä ihana hääkakku! Kuvat on lainattu http://www.officialroyalwedding2011.org/ - sivuilta.







Tänään ollaan paljon muisteltu työkavereiden kanssa kuninkaallisia häitä. Dianan ja Charlesin vihkiytyessä olen ollut 3- vuotias, joten niistä häistä minulla ei ole muistikuvaa. Viime kesäisiä Ruotsin Hovin häitä en myöskään seurannut, koska olin silloin rakkaan kummipoikamme ristiäisissä (en ehkä olisi seurannut muutenkaan). On se kuitenkin satumaista, että meillä on ihan aikuisten oikeesti prinsessoita ja prinssejä (tai Katen ja Williamin tapauksessa prinssi, josta tuli herttua ja sen herttuatar vaimo). Ymmärrän täysin molempien vuosien häähuuman, vaikka en itse niin intohimoisesti asiaan ole suhtautunutkaan! Sitä en kyllä ymmärrä, miten "tavis" (onko Kate kuitenkaan oikea tavis?) voi sopeutua elämään kuninkaallisena. Kuitenkin asiaa koko päivän pohdittuani, kallistun siihen että miksipä ei? Todennäköisesti seuraavissa prinsessahäissä olen jo ihan täysillä mukana. Minä olen aina ollut vähän tällainen myöhäisherännäinen =)

Alla vielä Victorian ja Danielin hääkuva. Katesta ja Victorista valitsen kyllä hääpuvun perusteella Victorian (kruunukaan ei oo paha!). Kumpi puku teitä miellyttää?



Ei kommentteja: