lauantai 5. helmikuuta 2011

Helpotusta arkeen

Raahauduin tänään paikalliseen CM:iin tapaamaan kotisiivoisfirman yrittäjää. Oon jo pitkään haaveillut kotisiivouksesta ja sain vihdoinkin myös raksun vakuuttuneeksi ideasta. Vähän kuitenkin jännittäis päästää vierasta ihmistä omaan kotiin, joten mielellään kuulen teidän kokemuksia (jos sellaisia on) asiasta. No, kotisiivousta ei ainakaan kyseisestä firmasta meille tule, kun paikalla ei sitten ollutkaan ketään (ei myöskään mitään ilmoitusta miksi). Jään siis edelleen haaveilemaan siivoojasta.

Ihan turha reissu ei kuitenkaan ollut, koska löysin jotain, joka helpottaa arkea lähes yhtä paljon kuin kotisiivooja: mustat sukat värillisellä varella 10kpl paketissa! Hyvästi sukkien tuntitolkulla kestävä lajittelu pyykkipäivinä =)





Oon aivan fiiliksissä tuosta löydöstä. Olen siinä määrin tylsä ihminen, että sukkien on oltava joko nailonia tai housut tai mustat. Ei värilliset eikä raidalliset (paitsi kotikäyttöön ja villasukissa). Ja toisakseen sukat on välttämätön paha ja niiden hankkimiseen en suostu panostamaan aikaa (enkä juuri rahaakaan). Tähän saakka sukat on lähteneet matkaan aina H&M:ltä viiden paketeissa mustana ja oon ollu salaa kateellinen miehille niiden H&M viikonpäiväsukista. Ja joo, oon kokeilu Pulju.netin sukan parittajia, mutta illalla oon niin mukavuudenhaluinen, etten jaksa alkaa parittamaan sukkia vaan ne lentää suoraan pyykkikoriin (lue lattialle... hyi minä). 

Mutta tänään ne siis löytyi unelmasukat, joiden varsivärityksen ansiosta pyykin viikkaaminen on suorastaan nautinto (ainakin sen ekan kerran).

Ei kommentteja: